Бастауыш мектепте оқушыларды ерте бейіндеу мәселесі басқа әлеуметтік және психологиялық проблемалардың ішінде бастапқы орын алады. Қазіргі мектеп оқушысы мазмұны мен әлеуметтену қабілеті жағынан күрделі әлемде өмір сүреді. Ерте бейіндеу мәселелерін бағалау өте қиын екенін ескерсек де, бұл құбылыстың ауқымы көптеген критерийлерге сәйкес өсуде деп айтуға болады.
Біздің білетініміздей, қазіргі әлем балаларға ерте жастан бастап, кейде кері әсер етуі мүмкін түрлі ақпаратқа қол жеткізуге мүмкіндік береді, өйткені бастауыш мектепте өмірдің нақты анықтамасы, өмір мұраттарының нақты анықтамасы жоқ. Балалар әсіресе болашақ мамандықтары бағытында, өздерінің болашақтарын анықтауға тырыспайды.
Оқушыларды ерте бейіндеудің заманауи технологиялары ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың интеграциялануының арқасында мүмкін болып табылады, олар балалардың бойындағы сенімсіздікті, балалардағы көңіл бөлудің жетіспеушілігі мен гиперактивтілік мәселелерін шешуге қабілетті.
Біріншіден, ертерек бейіндеу - бұл бір реттік іс-шара емес, барлық оқу кезеңдеріндегі және іс-әрекеттің барлық нысандарындағы білім беру процесінің барлық қатысушыларын қамтитын жұмыс жүйесі. Бастауыш сынып мұғалімдері мен мектеп психологтары бастауыш мектеп жасындағы балалар әлеуметтік және психологиялық күйзелістерге өте сезімтал екенін айтады. Бұл жаста қарама-қайшы, тәртіпсіз, бақылаусыз оқушылар санының күрт өсуі байқалады. Бұған көптеген себептер бар.
Бастауыш мектепте ерте бейіндік оқыту - арнайы білім берудің дайындық кезеңі.
Оқушылардың іс-әрекетін біріктіру және мектептегі мамандандырылған білім беру процесінің тиімділігі ерте профилактика бойынша тиімді жұмыс жасауға мүмкіндік береді.