Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

СТРЕТЕГИЯЛАРЫНЫҢ ЖӘНЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ СТРЕССКЕ ТҰРЫСТЫҒЫНЫҢ БАЙЛАНЫСЫ

Жарияланған March 2023

194

131

Павлодарский педагогический университет
Аңдатпа

Аннотация

Стресске төзімділік – мұғалімге қажетті дағдылардың бірі және бұл дағды болашақ маман болу кезеңінде қалыптасуы керек, бұл ретте күресу стратегиялары үлкен рөл атқарады. Студенттер қолданатын күресу стратегиялары олардың стресстік жағдайларға реакциясымен анықталады және олар әркім үшін жеке болып табылады: біреу мәселені дереу шешуге ұмтылады, біреу өз ортасынан қолдау іздейді, кейбіреулер стресстік жағдайдан аулақ болуға тырысады. Бұл зерттеудің мақсаты студенттердің күйзеліске төзімділігі мен оны жеңу стратегиялары арасындағы байланысты анықтау болып табылады. Зерттеудің теориялық негізі - стресске қарсы тұру және стреске төзімділік тақырыбы бойынша әдебиеттерге шолу, мұнда біз стресстің адам ағзасына әсері туралы әртүрлі зерттеушілердің зерттеуін қарастырамыз, ол кейіннен «концепциясын құруға әкелді. күресу». Зерттеудің эмпирикалық жағы келесі әдістермен ұсынылған: Д.Әмірханның «Шығу стратегиясының көрсеткіші», В.М. Ялтонский, «Стресстің даму ықтималдығын диагностикалау үшін тест сауалнамасы» бейімделуінде Т.А. Немчина, «Проактивті күресте мінез-құлық сауалнамасы» (Аспинвалл Л.Г., Грингласс Е., Шварцер Р., Тауберт С.; Е. Старченковтың бейімделуі). Зерттеу үлгісіне Ә.Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті 4 курсының 40 студенті қатысты. Зерттеу стресске төзімділік дәрежесі мен қолданылатын күресу стратегиялары арасындағы байланысты анықтады, сонымен қатар педагогикалық университет студенттерінің жетекші стратегияларын анықтады.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Забегалин, А., Kulsharipova, Z., Ayapbergenova , G. і Tapalova , .O. 2023. СТРЕТЕГИЯЛАРЫНЫҢ ЖӘНЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ СТРЕССКЕ ТҰРЫСТЫҒЫНЫҢ БАЙЛАНЫСЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 74, 1 (Бер 2023). DOI:https://doi.org/10.51889/1728-7847.2023.1.74.016.