Бұл ғылыми мақалада арнайы педагогтар мен ата – аналардың ынтымақтастық іс-әрекеттері
оларды жақсарту жолдары мен психологиялық қолдау көрсету, ынтымақтастық іс-әрекетті жетілдіру
жолдары.
Сондай-ақ инклюзивті білім беруде ата-ана мен арнайы педагогтың тығыз қарым-қатынасының
маңызды қадамдары туралы да айтылған. Ерекше білім алу қажеттілігі бар балалар мен олардың ата
– аналары үшін білім беру ортасының қолжетімділігі мен ашықтығы- арнайы педагогтардың
алдында тұрған оқу және тәрбие міндеттерін табысты іске асыру үшін қажетті фактор болып
табылады.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ АТА-АНАЛАР МЕН АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ
Жарияланған May 2021
76
55
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
Ерекше білім алуда қажеттілігі бар балалар
интеллектуалды даму
арнайы білім беру,
инклюзивті білім беру
арнайы педагог
инновациялық технологиялар
отбасылық тәрбие,
сенімді қарым-қатынас.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Оспанова А.С.¹, А. 2021. ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ АТА-АНАЛАР МЕН АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 64, 3 (Трав 2021), 142–144. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-7847.26.