Мақалада психологиялық менеджмент ұғымына сипаттама беріледі. Сонымен қатар білім беру процесінің педагог-менеджері пәнінің, өнімінің, құралының және еңбек нәтижелерінің ерекшеліктерін қамтитын психологиялық педагогикалық менеджмент ұғымы талқыланады.
"Білім беру менеджменті"ұғымының мазмұны мен көлемі ашылады.
Білім беру процесінің психологиялық проблемасы субъектілерінің жаңа нарықтық қатынастар жағдайында өзгеретін функцияларына ерекше назар аударылады. Психологиялық менеджмент оқу ақпаратын басқару құралы ретінде білім беру процесінің негізін құрайды.
Сондай-ақ, мақалада психологиялық және педагогикалық тұрғыдағы қоғамдағы қазіргі заманғы сыртқы және ішкі сын-қатерлер мен оның даму перспективаларын ескере отырып, білім беру ұйымын басқару проблемасын тұжырымдау жүзеге асырылды.