Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Bulletin of Abai KazNPU. Series of Psychology

Psychological and pedagogical foundations of the development of research activity of university teachers based on action research

Published March 2023

145

173

Abstract

Мақалада Action Research (іс-әрекеттегі зерттеу) сынды зерттеу ұйымдарының бейресми нысандарын кәсіби практикаға интеграциялау негізінде жоғары оқу орындарының оқытушылары, жас ғалымдары және докторанттардың зерттеу белсенділігін дамытудың психологиялық-педагогикалық негіздері қарастырылады.

        Ғылыми зерттеудің мақсаты-Action Research (әрекеттегі зерттеу) ретінде зерттеудің бейресми нысандарын жүйелі интеграциялау негізінде ЖОО оқытушыларының ғылыми-зерттеу әлеуетін арттыруды ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету. Жоғары оқу орындарының оқытушыларына арналған Action Research – алға қойылған мақсатқа жетудің тиімді тетігі, жас ғалымдар мен докторанттарға зерттеу жүргізу бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірлеу – ғылым саласында тұрақты бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз етеді.

        Мұғалімдердің жеке және кәсіби дамуының шешуші факторы ретінде зерттеу белсенділігін арттырудың маңыздылығын негіздейтін белсенділік теориясына, қызмет теориясына, мотивация теориясына ерекше назар аударылады. Сондай-ақ, мақалада жоо-ның оқытушыларына, жас ғалымдарға және докторанттарға арналған Action Research (Іс-әрекеттегі зерттеу) бойынша әдістемелік нұсқаулар берілген.

pdf (Русский)
Language

Русский

How to Cite

[1]
Берикханова А.Е., ., Асилбаева Ф.Б., ., Ибраимова Ж.К., . and Сапаргалиева Б.О., . 2023. Psychological and pedagogical foundations of the development of research activity of university teachers based on action research. Bulletin of Abai KazNPU. Series of Psychology. 74, 1 (Mar. 2023). DOI:https://doi.org/10.51889/1728-7847.2023.1.74.024.