Мақалада цифрлық тәуелділіктен зардап шегетін жасөспірімдердің эмоционалдық және ерікті сферасын түзетудің тиімді жолдарын іздеу бойынша эксперименталды зерттеудің нәтижелері көрсетілген. Жасөспірімдердің интернет-тәуелділігін психологиялық диагностикалау және түзету мәселесі бойынша заманауи зерттеулерге талдау жасалды. Цифрлық тәуелділіктің алдын алудың негізі ретінде жасөспірім оқушылардың эмоционалдық-еріктік саласын психологиялық-педагогикалық түзету және дамыту моделі ұсынылған. Цифрлық тәуелділік пен оның қалыптасу қаупі бар жасөспірімдердің үлгісінде эмоционалдық-еріктік сфераның эмоционалдық интеллект, үрейлену, мінез-құлықты ерікті түрде реттеу сияқты көрсеткіштерінің ерекшеліктері зерттелді. Интегративті тәсілге негізделген психологиялық-педагогикалық түзету бағдарламасына жұмыстың әртүрлі формалары мен әдістері кірді: психотехникалық жаттығулар, әңгімелер, шағын лекциялар, пікірталас, проблемалық жағдаяттар, аутогендік тренинг әдісі, рөлдік ойындар, эсселер, тренингтер. Математикалық статистика әдістерін қолдана отырып, эмоционалды-еріктік сфераны психокоррекциялау бағдарламасын жүзеге асыру цифрлық тәуелділік деңгейін төмендетуге көмектесетіні анықталды. Эмоционалды-еріктік сфераны түзету және дамыту және цифрлық тәуелділіктің алдын алу бойынша ұсыныстар ұсынылады.
ЦИФРЛЫҚ АДДИКЦИЯ БАР ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ-ЕРІКТІК САЛАСЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТУ
Жарияланған December 2022
165
189
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
цифрлық тәуелділік,
жасөспірімдер,
эмоционалды-еріктік сфера,
мазасыздық,
эмоционалдық интеллект
ерікті реттеу,
психокоррекция,
психопрофилактика.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Абдрахманов , А. і Тарасенко, Е. 2022. ЦИФРЛЫҚ АДДИКЦИЯ БАР ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ-ЕРІКТІК САЛАСЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕТУ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 72, 3 (Груд 2022). DOI:https://doi.org/10.51889/4694.2022.97.67.015.