Мақалада мамандандырылған мемлекеттік мекемелерде - балалар үйінде тәрбиеленіп жатқан жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтендіру процесі негізделген. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтендірудің мәні нақтыланды. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтендірудің педагогикалық шарттары ашылды және теориялық тұрғыдан негізделген. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды бағалау критерийлері мен индикаторлары әзірленді, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтендірудің барабар әдістері таңдалды. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтендіру технологиясы жасалды. Эксперименттік жұмыс барысында жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтендірудің педагогикалық шарттарын іске асырудың тиімділігі анықталды. Зерттеу нәтижелері жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтендіру процесінде балалар үйінде практикалық қолдануға ұсынылады.
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
T.B. Kenzhebaeva1, J.ZH. Sakenov1, Y.A. Shnaider1, A.D. Zhantemirova1, B.M. Zhaparova1, A.V. Lyuft1, A.N. Akhmuldinova1, T. 2021. БАЛАЛАР ҮЙІНДЕГІ ӘЛЕУМЕТТЕНДІРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 64, 3 (Трав 2021), 80–85. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-7847.14.