Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

А ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДА ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ ҚОЛДАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған December 2022

118

106

КАЗНПУ
Абай атындағы ҚазҰПУ
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Акбота Нурсултановна

Аутаева Акбота Нурсултановна – Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Педагогика және психология институты, «Арнайы педагогика» бойынша кәсіби дайындық бөлімі, психология ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор

Аңдатпа

Бүгінгі күні  барлығына бірдей қолжетімді білім беруді қарастыратын инклюзивті білім беру ерекше өзектілікке ие. біз білетіндей, заманауи білім берудің мақсаты ол жеке ерекшеліктерді ескере отырып, білім берудің қолжетімділігі мен сапасы саналады. Сөйлеу тілі зақымдалған балалар жалпы білім беру ортасында білім алатын негізгі санақ ретінде қарастырылады. Логопед мұғалімнің жұмысының негізгі мақсаты - сөйлеу тілі бұзылыстарын анықтау мен оны түзету бойынша жағдай жасау, балалардың ауызша және жазбаша сөйлеу тілін дамыту т.б болып келеді.  инклюзивті білім беру ортасында логопед мұғалімнің жұмысының бірқатар ерекшеліктері бар. түзету дамытушылық жұмысытың мазмұны арнайы білім беру бағдарламалары мен оқыту әдістерін қолдануға, арнайы жағдай жасауға, және дидактикалық материалдарды таңдауға т.б негізделеді. инклюзивті білім беру ортасында логопедиялық жұмысты ұйымдаструдың маңызды жағдайларының бірі  өзге мамандармен, ата-аналармен тығыз байланыста жұмыс жасау саналады. Мақалада инклюзивті білім беру ортасында логопедиялық қолдаудың психологиялық –педагогикалық ерекшеліктері

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Махамбетжанова, Н. і Аутаева, А. 2022. А ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДА ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ ҚОЛДАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 72, 3 (Груд 2022). DOI:https://doi.org/10.51889/1377.2022.31.42.027.