Ғылыми мақалада білім беруге қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарын түзете-дамыту жұмыстарына қосуға даярлаудың негізгі бағыттарын іске асыруда өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін қалыптасқан білім беру мүмкіндіктері айтылған. Сонымен қатар "ұйымдастырушылық-педагогикалық жағдайлар" ұғымын түсіндірудің мазмұндық жағын ескере отырып, ата-аналармен жұмыс жүйесін құрудың бастапқы ұстанымы ретінде ұтымды жұмыс істеуді, дамуды қамтамасыз ететін ықпал ету шаралары (орта, мазмұн, формалар, әдістер және т.б.) ғылыми тұрғыда негізделген. Осы ұстаным негізінде мақалада ұйымдастырушылық және педагогикалық жағдайлардың кешені анықталып, ұйымдастырушылық-педагогикалық жағдайлардың түпкілікті нәтижеге бағытталуы көрсетілген. Бұл отбасының түзету жұмыстарына қосылуын білдіреді. Оңтайлы ұйымдастырушылық-педагогикалық жағдай жасау ата-аналарды түзету қызметіне қосудың жалпы процесінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Өзара байланысты және біртұтас кешенге біріктірілген ұйымдастырушылық және педагогикалық жағдайлар еркін таңдау мен өзін-өзі анықтау негізінде ата-аналардың жеке басының дамуына ықпал ететін ұтымды ортаны құрайды. Дұрыс анықтау, ең бастысы, ата-аналарды түзету жұмыстарына дайындау процесінің ұйымдастырушылық шарттары мен мазмұндық компонентін іске асыру олардың дайындығы мен баласын түзету қолдауына қосылу қабілетінің негізі болып табылады.
АТА-АНАЛАРДЫ ТҮЗЕТЕ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫНА ЖҰМЫЛДЫРУДЫҢ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
Жарияланған October 2022
91
115
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Оразаева , .Г. і Оспанова, А. 2022. АТА-АНАЛАРДЫ ТҮЗЕТЕ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫНА ЖҰМЫЛДЫРУДЫҢ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 71, 2 (Жов 2022). DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-7847.03 .