Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

СӨЙЛЕУІ КЕШЕУІЛДЕГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМ ҮРДІСТЕРІН ДАМЫТУДА ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ

Жарияланған October 2022

82

73

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті Алматы, Қазақстан
Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті Алматы, Қазақстан
Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті Алматы, Қазақстан
Аңдатпа

Танымдық іс - әрекет-бұл қабылдау, ойлау, есте сақтау, зейін, сөйлеу сияқты психикалық процестер арқылы қоршаған шындықты білуге бағытталған саналы әрекет.

Мақалада сөйлеуі кешеуілдеген балалардың танымдық процестерін қалыптастырудың өзекті мәселесі қарастырылады; осы санаттағы балалардың танымдық процестерін зерттеу нәтижелері талданады; танымдық процестерді қалыптастыруды қамтамасыз ететін түзету және дамыту бағдарламасының маңызды компоненті ұсынылады.

 Біздің қоғам дамуының қазіргі кезеңінде білім беруді ізгілендіру мәселесіне ерекше назар аударылады. Бұл мәселені баланың психикалық даму ерекшеліктеріне назар аудармай сәтті шешу мүмкін емес.

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Сәлмеке, С., Лимашева, Л. і Райс, Г. 2022. СӨЙЛЕУІ КЕШЕУІЛДЕГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМ ҮРДІСТЕРІН ДАМЫТУДА ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 71, 2 (Жов 2022). DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-7847.18 .