Мақалада студенттер арасында инклюзивті мәдениетті қалыптастыру мәселесі бойынша психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді теориялық талдау және жалпылау қарастырылған. Әдебиеттерге теориялық-әдіснамалық шолу негізінде "инклюзивті мәдениеттің психологиясы"ұғымы ашылды.Қазіргі әлемдегі инклюзивті мәдениеттің психологиясын қалыптастырудың маңызы талданады. Тәжірибе көрсеткендей, инклюзивті тәсіл білім беру процесінің барлық қатысушыларының (балалар, ата-аналар, мұғалімдер және қызметкерлер) толық өзара әрекеттесуіне бағытталған. Бірлескен ынтымақтастық ерекше орта мен мәдениетті қалыптастырады, онда бәрі бірдей деңгейде болады . Бірлесіп жұмыс істеу және әлеуметтену практикасы оқушылар мен мектеп қызметкерлерінің ортақ құндылықтарына негізделеді. Бұл құндылықтар мектеп қызметкерлерінің балаларға деген қарым-қатынасына ғана емес, ересектердің өзара қарым-қатынасына, әр адамның таланты мен ерекшеліктеріне шынайы қуанышқа да әсер етті .Осылайша мақалада инклюзиялық мәдениетті талдауға қадам жасалады.
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕГІ ИНКЛЮЗИВТІ МӘДЕНИЕТ ПСИХОЛОГИЯСЫ
Жарияланған June 2022
126
53
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Жумашева, Н.С. і Ақылбаева, Ж. 2022. ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕГІ ИНКЛЮЗИВТІ МӘДЕНИЕТ ПСИХОЛОГИЯСЫ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 70, 1 (Чер 2022). DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-7847.47.