Бұл мақалада COVID-19 пандемиясы карантині кезінде қашықтықтан оқытуда болған гуманитарлық-техникалық колледж студенттерінің жоғары сынып оқушыларының эмоционалдық әл-ауқатын зерттеу нәтижелері сипатталған. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, қазақстандық орта білім беру жүйесінің қашықтан оқытуға көшуі және оқушылармен онлайн сабақтарын өткізу айтарлықтай олқылықтарды және студенттердің қашықтықтан білім беру жүйесін енгізуге дайын еместігін айқын көрсетті. Атап айтқанда, қашықтықтан оқыту кезінде оқытушымен және құрбыларымен тікелей, тікелей байланыстың болмауы гуманитарлық-техникалық колледж студенттерінің психоэмоционалдық жағдайына, оқу үлгеріміне, танымдық мотивациясына және өзіне деген сенімділігіне әсер етті. Бұл тіпті техникалық қабілеті бар балалардың да онлайн оқуға бейім еместігін көрсетеді. Бұл өз кезегінде оқытудың тиімділігін көбіне анықтайтын ақпаратты ұйымдастырудың психологиялық ерекшеліктерін ескерудің маңыздылығын көрсетеді; мектеп оқушыларының эмоционалды-еріктік сферасының ерекшеліктері.
ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ГУМАНИТАРЛЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ ҚАБІЛЕТТІЛІГІ БАР БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ПСИХОЭМОЦИОНАЛДЫ КҮЙІН ЗЕРТТЕУ
Жарияланған October 2022
98
70
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Мустафаева , С., Сатова , А., Сатанов , А. і Каркулова , А. 2022. ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ГУМАНИТАРЛЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ ҚАБІЛЕТТІЛІГІ БАР БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ПСИХОЭМОЦИОНАЛДЫ КҮЙІН ЗЕРТТЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 71, 2 (Жов 2022). DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-7847.14 .