Студенттердің эмоционалдық дамуы тақырыбы психологиялық-педагогикалық ғылым аспектілеріндегі ең маңызды тақырыптардың бірі болып табылады. Студенттер жоғары білім алу процесінде олардың психикалық жағдайына белгілі бір түрде әсер ететін көптеген стресстік жағдайларға тап болады. Эмоциялар жеке тұлғаның психикалық қорғалуындағы алғашқы кедергілердің бірі және тұлғалық бейімделудің негізгі көрсеткіші болып табылады [1].Эмоционалды реттеу жеке адамның генетикалық бейімділігіне ғана емес, сонымен бірге әлеуметтік оқытуға, тәрбиелеуге негізделген күрделі психологиялық құбылыс. , және жеке тұлғаның мәдени ерекшеліктері [2].
Жеке тұлғаның эмоционалды тұрақтылығының дамуына әсер ету мүмкіндігін ескере отырып, бұл тақырыпты болашақ мамандардың психология және педагогика оқу-тәрбие процесінің тиімділігін арттыру жолдарының бірі және әлеуметтік дезадаптацияның психопрофилактикасын жүргізу мүмкіндігі ретінде қарастырады.