Зерттеуде авторлар жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейінде білімалушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру мәселесін қарастырады. Оқыту үрдісінің тиімділігі оқытушы тарапынан оқыту сапасы мен білімалушының өзіндік танымдық іс-әрекетпен анықталады.
Мақалада «өзіндік жұмыс» ұғымының мәні анықталады: білімалушылардың өзіндік оқу іс-әрекетінің ұйымдастырушылық-психологиялық құрылымның барлық элементтерінің жүйесін құру үрдісі.
Зерттеуде өзіндік жұмысты ұйымдастырудың мақсаты-білімалушыны оқу курсын меңгерудегі іс-әрекетке қосу, нақты құзыреттіліктерді қалыптастыру-деп анықталады.
Өзіндік жұмысты ұйымдастыруға байланысты өзіндік жұмыстың табыстылығының психологиялық шарттары анықталған: таңдалған мамандыққа деген тұрақты қызығушылықты қалыптастыру, пәндердің кәсіби бағытталуы, білімалушының шектелуі уақыт мөлшерін ескеру.
Мақалада өзіндік жұмысты ұйымдастыру мәселесінің мәнін ашумен қатар, нақты авторлардың педагогикалық тәжірибесінен мысалдар қарастырылады.
Сонымен қатар, өзіндік жұмысты ұйымдастырудың педагогикалық-психологиялық шарттары нақтыланады.