Мақалада сөйлеудің үйлесімділігін дамытуға арналған мнемотехниканың әдістемесі мен әдістері бойынша эксперименттік жұмыс ұсынылған, оның құрамдас бөліктерінің бірі - диалогтік сөйлеу егжей-тегжейлі қарастырылған. Біздің ойымызша, мнемоника әдістерін қолдану мектеп жасына дейінгі балалар үшін үйлесімді сөйлеуді дамытудың білім беру әдістерінің бірі болып саналады. Бізге жүргізілген эксперимент мектеп жасына дейінгі балалардың ONR III деңгейіндегі балаларына білім беру үшін мнемотехниканы қолданудың тиімділігі мен орындылығын растады. Сонымен қатар, есте сақтау, ақпаратты сақтау және еске түсіру процесін толық бақылауға мүмкіндік беретін қарым-қатынас және оқыту әдісімен диалогтік, сондай-ақ келісілген сөйлеуді дамытуға ықпал етеді.
Жарияланымның мақсаты-мектеп жасына дейінгі балаларда III деңгейдегі Ohr-мен мнемоника арқылы үйлесімді сөйлеуді қалыптастыру және оларды қоғаммен қарым-қатынастың бір түрі ретінде сөйлесуге үйрету. Біздің көзқарасымыз бойынша, қазіргі уақытта бұл технологияны қолдану өзекті болып саналады.