Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
ХАБАРШЫ «Психология» сериясы

А ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРҒА ЕРТЕ КӨМЕК КӨРСЕТУДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ МЕН ҰЙЫМДАСЫРУ МОДЕЛІН ЗЕРТТЕУДЕГІ БАЛА ДАМУЫНЫҢ ОНТОГЕНЕТИКАЛЫҚ НЕГІЗІ

Жарияланған 06-2022
КазНПУ имени Абая
Аңдатпа

Арнайы білім беру сферасындағы заманауи зерттеу жұмыстары  түзету педагогикалық жұмысты ерте жастан бастау өте маңызды деп санайды. Ерте жас 0 ден 3 жасқа дейінгі кезеңді қамтиды. Бұл кезең бала өміріндегі маңызды кезең болып саналады. Себебі, балалардың барлық психикалық үрдістерін дамыту мен қарқынды қалыптастыру үшін «сензитивті» кезең саналады. Балаларда бас миының икемділігі, сөйлеу тілдік және психикалық дамуды стимуляциялау мен сезімталдық пайда боады. Сензитивті кезең ерте түзетушілік дамытушылық жұмысты жүзеге асыру үшін үлкен мүмкіндіктерді береді. Белгілі болғандай, балалардағы психомоторлы функциялардың қалыптасуы мен дамуы  туралы онтогенетикалық көрсеткіштер арқылы көп мәлімет алып, ол танымдық, моторлы, физикалық даму т.б  туралы көп түсініктерді береді. Мақалада ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға ерте көмекті ұйымдастыру мен жүзеге асырудың моделіндегі бала дамуының онтогенетикалық негіздері қарастырылған.

pdf
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Төлешова, А. 2022. А ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРҒА ЕРТЕ КӨМЕК КӨРСЕТУДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ МЕН ҰЙЫМДАСЫРУ МОДЕЛІН ЗЕРТТЕУДЕГІ БАЛА ДАМУЫНЫҢ ОНТОГЕНЕТИКАЛЫҚ НЕГІЗІ. ХАБАРШЫ «Психология» сериясы. 70, 1 (Чер 2022). DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-7847.12 .