Мақала жалпы сөйлеу тілі дамымаған кіші мектеп оқушыларының есте сақтауын түзету және дамыту барысындағы компьютерлік ойындардың мәселесіне арналған.Мақаладабүгінгі күнгі компьютерлік ойындардың әртүрлі мүмкіндіктері бар бағдарламалар мен техникалық құралдардың өте кең класын білдіретіні: ойын-диагностика және ойын-терапевт, ойын-симулятор және оқу ойындары, және әрбір бала үшін әр жағдайда олардың біреуін таңдау қажеттігі, бұл оған ең көп пайда әкелу мүмкіндігі жайлы мәліметтер жинақталған. Бұл ең тиімді түзету және дамыту құралдарын табу қажеттілігін талап етеді және осы зерттеудің ерекше өзектілігін көрсетеді. Осы зерттеудің материалдары мен нәтижелерін кіші мектеп жасындағы ерекше білі беруді қажет ететін оқушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыруда сәтті пайдалануға болады.
ЖАЛПЫ СӨЙЛЕУ ТІЛІ ДАМЫМАҒАН (7-9 ЖАС) БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ САҚТАУЫН ДАМЫТУДАҒЫ КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ МАҢЫЗЫ
Жарияланған June 2022
79
62
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Myrzakhmetova, asema 2022. ЖАЛПЫ СӨЙЛЕУ ТІЛІ ДАМЫМАҒАН (7-9 ЖАС) БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ САҚТАУЫН ДАМЫТУДАҒЫ КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ МАҢЫЗЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 70, 1 (Чер 2022). DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-7847.07 .