Бұл мақалада зияты зақымдалған кіші мектеп жасындағы балалардың ырықсыз есте сақтауының ерекшеліктері қарастырылады. Ес үрдісінің жалпы сипаттамасы оның түрлері нақты дәріптеледі. Зияты зақымдалған балаларды оқыту негізінен есте сақтау үрдістеріне сүйенеді. Есте сақтау қабілетінің көмегімен мәліметтер мен мағлұматтар жинақтау, білімнің түрлері қасиеттерін меңгеру іске асады. Алайда, зияты зақымдалған балалардың есте сақтау үдерісі өте төмен болғандықтан, берілген сабақ материалдарын үнемі қайталау жұмысымен жүзеге асуы көрсетілген. Сонымен қатар ес үрдісінің мәселесі бойынша шетелдік және отандық авторлардың еңбектері талданады. Зияты зақымдалған балалардың есте сақтау үрдістері өзіндік ерекшеліктерімен сипатталуы көрсетілген.
ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЫРЫҚСЫЗ ЕСТЕ САҚТАУЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТКРІ
Жарияланған May 2021
76
59
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
ес, ырықты ес, ырықсыз ес, эмоциялық ес, сөздік мағыналық ес, механикалық ес, ұзақ мерзімді ес, қысқа мерзімді ес
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Бекмуратова Г.Т., Накушева А.М 2021. ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЫРЫҚСЫЗ ЕСТЕ САҚТАУЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТКРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 62, 1 (Трав 2021). DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-7847.44.