Қазіргі таңда балалардағы жиі кездесетін бұзылулардың бірі – аутизм. Аутизмді анықтауда 3 негізгі белгі бар: әлеуметтік өзара қарым-қатынас құрастырудың жоқтығы; коммуникация жасау қабілетінің бұзылуы және стереотиптік мінез – құлықтың болуы. Осы белгілердің ішінде сөйлеу алу қабілетінің дамуындағы бұзылыстар ерекше орын алады. Сөйлеу тілі арқылы адамдармен қарым-қатынас жасау процессі жүреді, аутист баланың жеке қасиеттері дамиды және баланы қоғамға кіріктіртгізеді. Сондықтан, бұл мақалада аутизмі бар балаларды түзетуде сөйлеудің лексикалық-семантикалық жағын теориялық талдау және сипаттау әрекеті жасалды.
АУТИЗМІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІНІҢ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИКАЛЫҚ ЖАҒЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жарияланған June 2022
83
109
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Бекмұрат, А. 2022. АУТИЗМІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІНІҢ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИКАЛЫҚ ЖАҒЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 70, 1 (Чер 2022). DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-7847.23 .