Кіші мектеп жасында балалардың танымдық іс- әрекетінің, сонымен қатар эмоциональды сферасының белсенді дамуы жүреді. Өзіндік сана сезімі жетіліп, эмоциялардың пайда болуы әлеуметтік нормаларды меңгеруге сәйкес жүреді. Бұл жаста балалар өзге адамдардың эмоциясын түсінуді үйреніп, олармен қарым -қатынасқа түсіп, балаларды эмоциональды интеллектісінің дамуы жүреді. Есту қабілеті зақымдалған балаларда әлеуметтік -эмоциональды интеллектісінің дамуы өзіндік ерекшеліктер мен қиындықтарға ие. Есту қабілеті зақымдалған бастауыш сынып оқушыларының онтогенетикалық негіздерін есепке алу олардың әлеуметтік эмоцональды инттелектісін зерттеудің негізі болып келеді. Мақалада мектеп жасына дейінгі есту қабілеті зақымдалған бастауыш сынып оқушыларының әлеуметтік- эмоциональды интеллектісін зертеудің онтогенетикалық негізі қарастырылған.