Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
ХАБАРШЫ «Психология» сериясы

13-15 ЖАС АРАЛЫҒЫНДАҒЫ ЖАС ДЗЮДОШЫЛАРДЫҢ ОҚУ-ЖАТТЫҒУ ПРОЦЕСІНДЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЕСКЕРУ

Жарияланған 12-2021
Аңдатпа

Андатпа. Мақалада 13-15 жас аралығындағы жас дзюдошылардың психологиялық ерекшеліктерін зерттеу нәтижелері берілген және оларды ескеру оқу-тәрбие процесінде өте маңызды болып табылады. Атап айтқанда, спортшылардың мотивациялық профилі, еріктілік қасиеттері, ерікті өзін-өзі бақылау көрсеткіштері және ситуациялық және тұлғалық алаңдаушылықтың көріну деңгейі анықталды. Жүргізілген корреляциялық талдау бірқатар байланыстарды анықтауға мүмкіндік берді. Ерікті қасиеттері мен өзін-өзі бақылауы бар жас дзюдошылардың мотивациялық профилінің құрамдас бөліктерінің сенімді өзара байланысы анықталды. Ең күшті байланыс жетістік мотивациясы мен табандылық, сондай-ақ өзін-өзі бақылау мен төзімділік арасында табылды. Жас дзюдошылардың жеке қобалжулары неғұрлым жоғары болса, соғұрлым жетістікке жетуге және бастамалық пен тәуелсіздіктің көрінісіне мотивация төмен болады. 13-15 жас аралығындағы дзюдошылардың ситуациялық алаңдаушылық деңгейі неғұрлым жоғары болса, соғұрлым әлеуметтік өзін-өзі бекіту және әлеуметтік өзін-өзі бақылау мотивациясы азырақ көрінеді.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Балтина А.С., Искаков Т.Б., . 2021. 13-15 ЖАС АРАЛЫҒЫНДАҒЫ ЖАС ДЗЮДОШЫЛАРДЫҢ ОҚУ-ЖАТТЫҒУ ПРОЦЕСІНДЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЕСКЕРУ. ХАБАРШЫ «Психология» сериясы. 69, 4 (Груд 2021). DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-7847.07.