Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

КӘСІБИ-ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ ЗЕЙІНІҢ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Жарияланған December 2020

86

168

Аңдатпа

Мақалада студенттердің оқу-танымдық іс-әрекетіне зейіннің маңыздылығы ашылады. Шетелдік негізгі зейін теорияларына (В.Вундт, Э. Титченер, У.Джеймс, Т. Рибо, Р.Вудвордс, Д. Канеман, У. Найсер, Н. Н. Ланге, Л.С. Выготский, Н. Ф. Добрынин, П. П. Блонский және т. б.) және зейінді зерттеудің теориялық негізі ретінде әрекет ететін отандық тәсілдерге (М. Жұмабаев, Ж. Аймауытов, М.М. Мұқанов) шолу жасалған. Қазақстандық психологиялық ғылымда зейінді зерттеудің тарихы, қалыптасуы және қазіргі жағдайы ашылды. Ғалым-психологтардың зейін феноменін, оның құрылымын, түрлері мен негізгі қасиеттерін зерттеуге қосқан үлесі көрсетілген, оның дамуына кәсіби дайындық, оқыту курсы, оқыту нысаны, білім беру технологияларын қолдану және т. б. ерекшеліктерінің әсері ашылған.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ж.Б.Катшибекова , О.С. Сангилбаев, . 2020. КӘСІБИ-ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ ЗЕЙІНІҢ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 65, 4 (Груд 2020), 182–187. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7847.35.