Мақалада студенттердің оқу-танымдық іс-әрекетіне зейіннің маңыздылығы ашылады. Шетелдік негізгі зейін теорияларына (В.Вундт, Э. Титченер, У.Джеймс, Т. Рибо, Р.Вудвордс, Д. Канеман, У. Найсер, Н. Н. Ланге, Л.С. Выготский, Н. Ф. Добрынин, П. П. Блонский және т. б.) және зейінді зерттеудің теориялық негізі ретінде әрекет ететін отандық тәсілдерге (М. Жұмабаев, Ж. Аймауытов, М.М. Мұқанов) шолу жасалған. Қазақстандық психологиялық ғылымда зейінді зерттеудің тарихы, қалыптасуы және қазіргі жағдайы ашылды. Ғалым-психологтардың зейін феноменін, оның құрылымын, түрлері мен негізгі қасиеттерін зерттеуге қосқан үлесі көрсетілген, оның дамуына кәсіби дайындық, оқыту курсы, оқыту нысаны, білім беру технологияларын қолдану және т. б. ерекшеліктерінің әсері ашылған.
КӘСІБИ-ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ ЗЕЙІНІҢ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Жарияланған December 2020
86
168
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
зейін
зейін теориялары
оқу және кәсіби қызмет
зейін түрлері
зейін қасиеттері
зейін функциялары
зейін дамыту
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ж.Б.Катшибекова , О.С. Сангилбаев, . 2020. КӘСІБИ-ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ ЗЕЙІНІҢ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 65, 4 (Груд 2020), 182–187. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7847.35.