Бұл мақалада жоғары оқу орында білім алатын студенттердің имиджін қалыптастыруды қарастырамыз. Бүгінгі таңда жоғары оқу орны кәсіптік даярлық міндеттерін шешуге, өзін-өзі тәрбиелеуге деген қажеттілігін қалыптастыруға, кәсіби дағдыларды дамытуға бағытталған. Қазіргі уақытта жоғары педагогикалық білім берудің теориясы мен тәжірибесінің өзекті бағыттарының бірі болашақ мамандардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру процесі болып табылады. Педагогтың кәсіби қызметіне әр түрлі көзқарастар қажетті тұлғалық және кәсіби қасиеттерді анықтау мен мазмұндаудың әр түрлі тәсілдеріне негізделді. Біз студенттің имиджін субъектінің жеке меншігі ретінде қарастырамыз, ол өзінің бейнесін белгілі бір өмірлік ортадағы қасиеттердің, мінез-құлық әдістерінің, ішкі және сыртқы әлеуметтік сипаттамалардың жиынтығында аударады, студенттің қоғамға оңтайлы интеграциясын және таңдалған қоғамдық практикада қызметті нәтижелі жүзеге асыруды қамтамасыз етеді. Ағылшын тілінен аударғанда «image» сөзі – бейне немесе бейнелеу деген мағынаны білдіреді. Алайда, әдебиетте осы және басқа да мағынада түрлері кездеседі. мысалы, «бедел», «өкілдігі», «беделін». Әрқайсымыз белгілі бір имиджді қалыптастырамыз - бейнесі - оның келбеті, әдеті, сөйлеу тілі, менталитеті, әрекеті және т.б. негізінде қалыптасқан адамның бейнесі.
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
болжау, бағалау, диагностик, өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі жүзеге асыру, өзін-өзі дамыту.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Г.А. Кошжанова, Г.К. Ширинбаева, К.Н. Жаппасбаева 2021. СТУДЕНТ ИМИДЖІ ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФЕНОМЕН РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 62, 1 (Трав 2021). DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-7847.15.