Бұл мақалада Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясына цифрлық білім беру ресурстарының әсері қарастырылады. Тақырыптың өзектілігі — білім беру үдерісіне заманауи технологияларды енгізуге бағытталған мемлекеттік саясатпен қолдау тапқан жаһандық цифрландыру процестерімен негізделген.
Зерттеудің мақсаты — бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясын арттыруда цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланудың тиімділігін анықтау. Зерттеу барысында сауалнама, бақылау және педагогикалық эксперимент әдістері қолданылды. Эксперименттік жұмыс BilimLand, Kundelik.kz сияқты қазақстандық цифрлық платформаларды пайдалана отырып бастауыш сыныптарда жүргізілді.
Нәтижелер эксперименттік топтың оқу мотивациясының бақылау тобымен салыстырғанда едәуір артқанын көрсетті. Балалардың танымдық қызығушылығын дамыту үшін цифрлық ресурстарды тиімді пайдалану шарттары анықталды. Ұсынылған деректер практикалық маңызға ие және бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік ұсыныстар әзірлеуде қолданылуы мүмкін.

