Зерттеу өзектілігі: Сандық технологиялардың қолжетімділігінің артуы және онлайн-гемблингтің кеңеюі студенттер арасында проблемалық ойын мінез-құлқының таралуына ықпал етіп, клиникалық психология мен психикалық денсаулық сақтау жүйесі үшін маңызды сын-тегеурінге айналуда.
Зерттеу мақсаты: Студенттер арасындағы гемблингті мінез-құлықтық бұзылудың бір түрі ретінде сипаттайтын қазіргі ғылыми деректерді жүйелеу; патологиялық ойын мінез-құлқының негізгі психоэмоциялық предикторларын айқындау.
Зерттеу әдістері: Осы зерттеу аясында студенттер арасындағы гемблинг тәуекелін ерте анықтаудың тиімді құралы ретінде «Lie/Bet + PGSI-Brief» скрининг бағдарламасы ұсынылды.
Зерттеу нәтижелері: Мінез-құлықтық гемблинг бұзылысының клиникалық көрінісі сипатталады, оған азартты ойындарға деген компульсивті қажеттілік, ставкалардың жиілігін бақылаудың болмауы, эмоционалды тұрақсыздық және мазасыздық пен аффективті бұзылыстармен жоғары коморбидтілік тән. Патологиялық гемблингтің ұзақ мерзімді салдары, оның ішінде суицид қаупінің жоғарылауы, оқу үлгерімінің төмендеуі және қаржылық бейімделмеушілік қарастырылған.
Практикалық маңыздылығы: Студенттер арасында проблемалық гемблингтің алдын алудың көп деңгейлі моделі әзірленді. Ұсынылған модель әмбебап, селективті және индикативті алдын алу деңгейлерін қамтиды.
Зерттеу перспективалары: Гемблингтің алдын алу жүйесін білім беру ортасына енгізу және студенттерге арналған арнайы психокоррекциялық бағдарламаларды дамыту қажеттілігі.

