Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУДЕ ПЕДАГОГТЕРДІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН МЕҢГЕРУДЕ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІСІ

Жарияланған September 2025

18

6

Орталық Азия инновациялық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Айгүл Спатай

PhD, қауымдастырылған профессор м.а.,

Тілдер және әдебиет кафедрасы, Педагогика және тілдер факультеті,

Орталық Азия Инновациялық университеті

Шымкент қ., 160000,

Қазақстан Республикасы

е-mail: spatay.aygul@mail.ru

ORCID:

https://orcid.org/0000-0002-1512-5514

8 778 249 61 51

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Бауыржан Спатаев

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті, Астана қ., 010000,

Қазақстан Республикасы

е-mail:

baurspatayev_17-83@mail.ru  

ORCID:

https://orcid.org/0009-0002-4424-0025

+7 776 358 77 77

М.Х. Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті, Тараз
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Айгуль Даникеева

PhD, қауымдастырылған профессор м.а., М.Х. Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті, Тараз., 08000

Қазақстан Республикасы

е-mail:danikeeva.a@icloud.com

Орталық Азия инновациялық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Айжан Есенкулова

магистр, оқытушы, Тілдер және әдебиет кафедрасы, Педагогика және тілдер факультеті,

Орталық Азия Инновациялық Университеті,

 Шымкент қ., 160000,

Қазақстан Республикасы

е-mail: aizhan.rahim80@mail.ru

ORCID: https://orcid.org/0009-0000-9534-7768

8 771 885 42 46

Аңдатпа

Бұл мақалада үздіксіз білім беру аясында педагогтердің ағылшын тілін меңгеру арқылы зерттеушілік құзыреттіліктерін дамытудың психологиялық аспектісі үдерісі қарастырылады. Зерттеудің мақсаты – ағылшын тілін кәсіби деңгейде қолдану педагогтердің ғылыми-зерттеу қызметіне, академиялық жазу дағдыларына және халықаралық ғылыми ортаға интеграциялануына қалай әсер ететінін анықтау. Зерттеу Орталық Азия инновациялық университетінің 15 оқытушысының қатысуымен жүзеге асырылды және үш кезеңнен: диагностикалық, оқыту және қорытынды бағалау кезеңдерінен тұрды. Эксперименттік жұмыс барысында педагогтер арнайы әзірленген оқыту бағдарламасына қатысып, академиялық ағылшын тілі, ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу, зерттеу жазбаларын дайындау және халықаралық конференцияларға қатысу бойынша практикалық дағдыларын жетілдірді. Нәтижесінде, олардың академиялық жазу мен ғылыми мәтіндерді талдау қабілеттері едәуір жақсарды, ал ағылшын тілінде зерттеу жүргізуге деген сенімділіктері артты. Мақалада алынған нәтижелер негізінде үздіксіз кәсіби даму бағдарламаларын жетілдіру жолдары ұсынылып, ағылшын тілін меңгеру педагогтердің зерттеушілік әлеуетін арттырудың маңызды құралы екендігі дәлелденді. Зерттеу педагогтердің халықаралық академиялық қауымдастыққа қосылуына мүмкіндік беретін әдістемелік, тілдік және зерттеушілік дағдыларды дамытудың қажеттілігін көрсетеді.

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Спатай, А., Спатаев , Б. , Даникеева , .А. і Есенкулова , А. 2025. ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУДЕ ПЕДАГОГТЕРДІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН МЕҢГЕРУДЕ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 84, 3 (Вер 2025), 137–146. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2025.84.3.012.