Бұл зерттеу Нархоз Университетінің «Психологиялық кеңес беру» білім беру бағдарламасы студенттерінің академиялық үлгеріміне перфекционизм, эмоциялық интеллект және прокрастинация бейімділігінің әсерін зерттеуге бағытталған. Зерттеу барысында Иррационалды прокрастинация шкаласы (IPS), Эмоциялық интеллект сауалнамасы (ЭмИн), Көпөлшемді перфекционизм шкаласы (MPS), сондай-ақ айнымалылар арасындағы байланыстарды талдау үшін Спирмен корреляция коэффициенті қолданылды.
Зерттеу нәтижелері перфекционизмнің академиялық үлгеріммен әлсіз оң байланысы бар екенін көрсетті, бұл жоғары нәтижеге ұмтылу, мотивацияның артуы және студенттердің мақсаттарына жетуге деген шоғырлануының әсерімен байланысты болуы мүмкін. Прокрастинация академиялық үлгеріммен орташа оң байланысты көрсетті, бұл тапсырмаларды стратегиялық түрде кейінге қалдырудың бейімделгіш аспектілерімен түсіндіріледі. Мұндай прокрастинация студенттерге уақыт шектеулерінде тиімді жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, эмоциялық интеллект академиялық үлгеріммен әлсіз және статистикалық тұрғыдан маңызды емес байланыс көрсетті, бұл оның стресс менеджменті, эмоцияларды реттеу және тұлғааралық дағдыларды дамыту арқылы жанама әсерін болжайды.
Алынған деректер студенттердің жеке ерекшеліктері олардың академиялық жетістіктеріне әртүрлі әсер ететінін көрсетеді. Бұл нәтижелер студенттерге прокрастинацияны басқару, бейімделгіш перфекционизм формаларын дамыту және эмоциялық құзыреттілікті арттыруға бағытталған қолдау бағдарламаларын әзірлеу қажеттілігін атап көрсетеді. Мұндай бағдарламалар тек академиялық нәтижелерді жақсартуға ғана емес, сонымен қатар студенттердің психологиялық әл-ауқатын нығайтуға да ықпал ете алады, бұл кәсіби оқыту процесінде ерекше маңызды.

