Мақалада эмоционалды-ерік бұзылыстары, атап айтқанда, кіші мектеп жасындағы аутистикалық спектрлі бұзылыстар (АСБ) қарастырылады. АСБ кезінде эмоционалдық және еріктік көріністердің ерекшеліктері талданады, сондай-ақ осы бұзылыстардың қалыптасуына әсер ететін негізгі факторлар сипатталады, сонымен қатар, түзету жұмысының негізгі бағыттары қарастырылады.
Мақаладағы негізгі мақсат – аутистік спектрлі бұзылыстары бар балалардағы эмоционалды-ерік бұзылыстарының ерекшеліктерін сипаттау және жүйелі түрде ертегі терапиялық әдістерді қолдану арқылы балалардың диалогтық сөйлеуін дамытуға және бір уақытта эмоционалды-ерік бұзылыстарын (мазасыздық, агрессия, импульсивтілік) төмендетуге ықпал етуін бағалау.
Әдістер: бақылау, аралас бақылау, мазасыздықты анықтайтын Филиппс шкаласы .
Нәтижелері: ертегі терапиясы сабақтарын ұйымдастырудың негізгі принциптері көрсетілді, көрнекі ертегілердің мысалдары келтірілді және бұл технологияны психологиялық-педагогикалық тәжірибеде қолдану нәтижелері талданды, мұғалімдерге, психологтарға және ата-аналарға кіші мектеп жасындағы АСБ бар балалардағы эмоционалдық және мінез-құлық қиындықтарын жеңілдету үшін.пайдалы практикалық әдістер мен әдістер ұсынылды.
Алынған нәтижелер эмоционалды-еріктік бұзылыстары бар кіші мектеп оқушыларына арналған кешенді түзету бағдарламасына ертегілік терапиялық әдістерді енгізудің тиімділігін растайды.
