Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ЭМОЦИОНАЛДЫ-ЕРІКТІ БҰЗЫЛЫСТАР: ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ЖӘНЕ ТҮЗЕТУ

Жарияланған April 2025

47

51

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Акерке Ишанханкызы

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, «Психология және педагогика факультеті», «Арнайы педагогика» кафедрасының 3 курс PhD докторанты, (Алматы, Қазақстан).

Академик А.Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Жұлдыз Әбдімұса

«Педагогика және психология» мамандығының PhD докторы

Академик А.Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Шымкент, Қазақстан).

Аңдатпа

Мақалада эмоционалды-ерік бұзылыстары, атап айтқанда, кіші мектеп жасындағы аутистикалық спектрлі бұзылыстар (АСБ) қарастырылады. АСБ кезінде эмоционалдық және еріктік көріністердің ерекшеліктері талданады, сондай-ақ осы бұзылыстардың қалыптасуына әсер ететін негізгі факторлар сипатталады, сонымен қатар, түзету жұмысының негізгі бағыттары қарастырылады.

Мақаладағы негізгі мақсат – аутистік спектрлі бұзылыстары бар балалардағы эмоционалды-ерік бұзылыстарының ерекшеліктерін сипаттау және жүйелі түрде ертегі терапиялық әдістерді қолдану арқылы балалардың диалогтық сөйлеуін дамытуға және бір уақытта эмоционалды-ерік бұзылыстарын (мазасыздық, агрессия, импульсивтілік) төмендетуге ықпал етуін бағалау.

Әдістер: бақылау, аралас бақылау, мазасыздықты анықтайтын Филиппс шкаласы .

Нәтижелері: ертегі терапиясы сабақтарын ұйымдастырудың негізгі принциптері көрсетілді, көрнекі ертегілердің мысалдары келтірілді және бұл технологияны психологиялық-педагогикалық тәжірибеде қолдану нәтижелері талданды, мұғалімдерге, психологтарға және ата-аналарға кіші мектеп жасындағы АСБ бар балалардағы эмоционалдық және мінез-құлық қиындықтарын жеңілдету үшін.пайдалы практикалық әдістер мен әдістер ұсынылды.

Алынған нәтижелер эмоционалды-еріктік бұзылыстары бар кіші мектеп оқушыларына арналған кешенді түзету бағдарламасына ертегілік терапиялық әдістерді енгізудің тиімділігін растайды.

 

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ишанханкызы, А. і Әбдімұса, Ж. 2025. КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ЭМОЦИОНАЛДЫ-ЕРІКТІ БҰЗЫЛЫСТАР: ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ЖӘНЕ ТҮЗЕТУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 82, 1 (Квіт 2025), 217–228. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2025.82.1.019.