Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

РОЛЬ СЕМЬИ В ФОРМИРОВАНИИ МОТИВАЦИИ УЧАЩИХСЯ С ОГРАНИЧЕННЫМИ ВОЗМОЖНОСТЯМИ К ПОЛУЧЕНИЮ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ

Жарияланған April 2025

73

73

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Маржан Увалиева

PhD докторанты, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті; Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің аға оқытушысы, Қазақстан, Алматы қ

Аңдатпа

Бұл мақаланың мақсаты - мүмкіндігі шектеулі оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау процесіне отбасының әсерін зерттеу. Зерттеу Алматы қаласындағы арнайы мектептердің жоғарғы сынып оқушылары мен олардың ата-аналары арасында жүргізілген анкеталық деректерді талдауды қамтиды. Мақалада отбасылық жағдайлардың және ата-аналардың білім деңгейінің факторлары, сондай-ақ олардың оқу орнын таңдауға және болашақ мамандығын таңдауға әсері қарастырылады. Нәтижелер отбасы мүшелерінің кәсіби траекториясы туралы шешім қабылдауда маңызды рөл атқаратындығын көрсетеді, сонымен қатар оқушылардың көпшілігі колледждер мен жоғары оқу орындарында оқуды жалғастыруды жоспарлап отыр, бұл отбасы қолдауының маңыздылығын атап көрсетеді. Мақалада сонымен қатар білім беру және әлеуметтік инфрақұрылымның рөлі, сондай-ақ педагогтардың оқушылардың оқу жоспарларына әсері талқыланады. Зерттеу қорытындысы Қазақстанда кәсіби бағдарлау және инклюзивті білім беру бағдарламаларын дамыту үшін пайдалы болуы мүмкін.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Увалиева, М. 2025. РОЛЬ СЕМЬИ В ФОРМИРОВАНИИ МОТИВАЦИИ УЧАЩИХСЯ С ОГРАНИЧЕННЫМИ ВОЗМОЖНОСТЯМИ К ПОЛУЧЕНИЮ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 82, 1 (Квіт 2025), 141–151. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2025.82.1.012.