Бұл мақаланың мақсаты - мүмкіндігі шектеулі оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау процесіне отбасының әсерін зерттеу. Зерттеу Алматы қаласындағы арнайы мектептердің жоғарғы сынып оқушылары мен олардың ата-аналары арасында жүргізілген анкеталық деректерді талдауды қамтиды. Мақалада отбасылық жағдайлардың және ата-аналардың білім деңгейінің факторлары, сондай-ақ олардың оқу орнын таңдауға және болашақ мамандығын таңдауға әсері қарастырылады. Нәтижелер отбасы мүшелерінің кәсіби траекториясы туралы шешім қабылдауда маңызды рөл атқаратындығын көрсетеді, сонымен қатар оқушылардың көпшілігі колледждер мен жоғары оқу орындарында оқуды жалғастыруды жоспарлап отыр, бұл отбасы қолдауының маңыздылығын атап көрсетеді. Мақалада сонымен қатар білім беру және әлеуметтік инфрақұрылымның рөлі, сондай-ақ педагогтардың оқушылардың оқу жоспарларына әсері талқыланады. Зерттеу қорытындысы Қазақстанда кәсіби бағдарлау және инклюзивті білім беру бағдарламаларын дамыту үшін пайдалы болуы мүмкін.
РОЛЬ СЕМЬИ В ФОРМИРОВАНИИ МОТИВАЦИИ УЧАЩИХСЯ С ОГРАНИЧЕННЫМИ ВОЗМОЖНОСТЯМИ К ПОЛУЧЕНИЮ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
Жарияланған April 2025
73
73
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
оқу ынтасы
мүмкіндігі шектеулі адамдар
кәсіби білім беру
жоғары оқу орындары
мотивация
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Увалиева, М. 2025. РОЛЬ СЕМЬИ В ФОРМИРОВАНИИ МОТИВАЦИИ УЧАЩИХСЯ С ОГРАНИЧЕННЫМИ ВОЗМОЖНОСТЯМИ К ПОЛУЧЕНИЮ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 82, 1 (Квіт 2025), 141–151. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2025.82.1.012.
