Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

ЖЕКЕ СИПАТТАРЫ ЖӘНЕ КӘСІБИ ҚЫЗМЕТКЕ ҚОЛДАНЫЛУЛАР – SMART PLATFORM АРҚЫЛЫ ПСИХОДИАГностикалық МҮМКІНДІКТЕРДІ ТАЛДАУ

Жарияланған April 2025

63

49

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Сауле Алимбаева

социология ғылымдарының кандидаты, «Педагогикалық психология» кафедрасының қауымдастырылған профессор м.а., М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті, Тараз қ., Қазақстан Республикасы

Таразский университет им. М.Х.Дулати
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Клара Сматова

педагогика ғылымдарының кандидаты, «Педагогикалық психология» кафедрасының қауымдастырылған профессор м.а., М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті, Тараз қ., Қазақстан Республикасы

Таразский университет им. М.Х.Дулати
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Жанар Сабралиева

психология магистрі, «Педагогикалық психология» кафедрасының аға оқытушысы, М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті, Тараз қ., Қазақстан Республикасы

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Вероника Демьянова

әлеуметтік ғылымдарының магистрі, «Педагогикалық психология» кафедрасының аға оқытушысы, М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті, Тараз қ., Қазақстан Республикасы

 

Аңдатпа

Студенттердің жеке ерекшеліктерін зерттеу психодиагностиканың іргелі элементі болып табылады және жоғары практикалық құндылыққа ие; потенциалды түрде жасөспірімдердің жеке ерекшеліктері олардың болашақ мамандығын таңдауына белгілі бір әсер етеді. Бұл аспектіні зерттеу көп компонентті процесс, бірақ цифрлық құралдарды пайдалану арқылы ол тиімдірек және тиімдірек бола алады. Мақаланың ғылыми маңыздылығы студенттердің тұлғалық ерекшеліктері мен кәсіби дамуының өзара байланысын зерттеуге, заманауи педагогиканы өзекті идеялармен толықтыруға, ал практикалық маңыздылығы – цифрлық технологияларды пайдалана отырып, балаларды психодиагностикалау тәжірибесін оңтайландыруға байланысты. технологиялар. Зерттеудің мақсаты SMART платформасын жеке диагностиканы жүзеге асыруды және жоғары сынып оқушыларының кәсіби бейімділігін анықтауды қамтамасыз ету тәсілі ретінде пайдалану ерекшеліктерін талдау, жеке қасиеттер мен саланы таңдауға бейімділік арасындағы байланыстарды іздеу болып табылады. белсенділік. Мақсатқа жету үшін мазмұндық талдау, синтез, жалпылау, корреляциялық талдау, сауалнама, математикалық статистика әдісі қолданылды. Студенттердің жеке ерекшеліктері мен кәсіби бейімділіктерін бағалауға мүмкіндік беретін сауалнамалар арқылы SMART платформасы арқылы сауалнама жүргізілді. SMART платформасы нақты және сәйкес бағалауға мүмкіндік берді. Статистикалық мәліметтерді өңдеу барысында студенттердің жеке ерекшеліктері зерттелді, корреляциялық талдау тұлға қасиеттерінің кәсіби бейімділікке әсерін растады. Жұмыстың практикалық құндылығы SMART платформасын қолданудың қолданбалы аспектілері мен салдарларының талдауының болуымен түсіндіріледі, ол онлайн-ресурсты жетілдіру және оны Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында кеңінен енгізу үшін негіз болып табылады. студенттерге психодиагностика мен мансаптық кеңес беруді оңтайландыру.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Алимбаева, С., Сматова, К., Сабралиева, Ж. і Демьянова, В. 2025. ЖЕКЕ СИПАТТАРЫ ЖӘНЕ КӘСІБИ ҚЫЗМЕТКЕ ҚОЛДАНЫЛУЛАР – SMART PLATFORM АРҚЫЛЫ ПСИХОДИАГностикалық МҮМКІНДІКТЕРДІ ТАЛДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 82, 1 (Квіт 2025), 42–59. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2025.82.1.004.