Мақалада психосоматикалық аурулары бар студенттердегі алекситимия деңгейінің ерекшеліктері мен ауруға деген көзқарастың зерттеу нәтижелері келтірілген. Зерттеудің өзектілігі қазіргі қоғамда студенттерде жиі диагноз қойылған психосоматикалық аурулардың өсіп келе жатқан проблемасына тап болуымен байланысты. Алекситимия адамның ауруды қабылдауына және жалпы денсаулығына деген көзқарасына әсер етеді, бұл емдеу процесін қиындатады. Әдістер ретінде психосоматикалық аурулары бар (шартты түрде) науқастар тобын анықтау мақсатында сауалнама, алекситимия деңгейін бағалау үшін "Торонто алекситимиялық мектебі" (TAS-26) және студенттердегі ауруға деген көзқарас түрін диагностикалау үшін "ауруға деген көзқарас түрі" әдістемесі қолданылды. Психосоматикалық аурулары бар студенттердегі алекситимия деңгейі мен ауруға деген қарым-қатынас түрлері арасында маңызды қатынастар анықталды. Алекситимия деңгейі жоғары студенттерде алекситимия деңгейі төмен студенттермен салыстырғанда психосоматикалық аурулар айтарлықтай жиі кездесетіні анықталды. Зерттеудің маңыздылығы оның жалпы тәжірибелік дәрігерлер мен психологтар арасындағы өзара әрекеттесуді жақсарту үшін практикалық әлеуетінде жатыр, бұл әсіресе психосоматикалық аурулары бар студенттерді емдеуде маңызды. Алекситимияның өзара байланысының ерекшеліктерін және студенттердің ауруға деген көзқарасының түрін түсіну сүйемелдеу мен емдеудің тиімді кешенді әдістерін таңдауға мүмкіндік береді, сонымен қатар пациенттердің терапияға деген адалдығын арттыруға көмектеседі.
Peculiarities of alexitymia level and type of attitude towards the disease among students with psychosomatic diseases
Жарияланған April 2025
75
16
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
психосоматика
алекситимия
студенттер
ауруға деген көзқарас түрі,
клиникалық психология
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Шагиева, А. і Алимбаева, Р. 2025. Peculiarities of alexitymia level and type of attitude towards the disease among students with psychosomatic diseases. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 82, 1 (Квіт 2025), 20–29. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2025.82.1.002.

