Бұл мақалада бастауыш мектеп оқушыларының аналитикалық ойлауын дамытудың психологиялық ерекшеліктері қарастырылады. Бұл саладағы проблемалар балалардың жас ерекшеліктері мен жеке қабілеттеріне, сондай-ақ аналитикалық ойлау қабілеттерін дамытуға бағытталған арнайы әдістердің болмауына және оқу тәжірибесінің жеткіліксіздігіне байланысты анықталады.
Зерттеудің мақсаты – бастауыш мектеп оқушыларының аналитикалық ойлауын дамытуға психологиялық факторлардың әсерін зерттеу және бастауыш мектепте оқу процесін оңтайландыру бойынша ұсыныстар әзірлеу. Зерттеуде әдеби талдау және эмпирикалық әдістер, соның ішінде мұғалімдер мен ата-аналармен сауалнамалар мен сұхбаттар, сондай-ақ психологиялық эксперимент қолданылды.
Зерттеу барысында бастауыш мектеп оқушыларының аналитикалық ойлау ерекшеліктерінің теориялық негіздері белгіленіп, осы жасқа тән негізгі психологиялық факторлар мен проблемалар анықталды. Мұғалімдер мен ата-аналардың пікірлері көптеген анықталған ерекшеліктерді растады. Психологиялық эксперимент барысында бастауыш мектеп оқушыларының аналитикалық ойлау деңгейі негізінен төмен екендігі анықталды.
Алынған нәтижелер ұсынылған бағдарламаның тиімділігін растады: эксперименттік топта логикалық ойлау деңгейінің жоғары және орташа деңгейінің айтарлықтай өсуі, сонымен қатар аналитикалық ойлау деңгейі төмен оқушылар санының төмендеуі байқалды. Мақалада мектеп бағдарламасы аясында оқытудың тиімді әдістерін қолдануға және қажетті дағдыларды дамытуға бағытталған бастауыш мектеп оқушыларының аналитикалық ойлауын одан әрі дамыту бойынша ұсыныстар берілген.

