Қоғам дамуының қазіргі кезеңінде білім беру жүйесіне, кәсіби мамандарды дайындау сапасына, қажетті кәсіби қасиеттерді қалыптастыруға қойылатын талаптар артып келеді. Бұл негіздер негізінен университетте оқу кезінде қаланады. Адамның әлеуметтік жетістігі оның біліміне, дағдысына, эрудициясына және жалпы ойлау қабілетіне байланысты екені даусыз – мұның барлығы жалпы интеллект деп аталады. Дегенмен, көбінесе жалпы интеллекттің жоғары деңгейі жеткіліксіз.
Эмоционалды интеллект тұжырымдамасы әлеуметтік контексте жалпы интеллект туралы дамып келе жатқан түсінікке жауап ретінде пайда болды. Адамның жалпы интеллектісі мен оның әлеуметтік жетістігі арасында, әсіресе университет жағдайында айтарлықтай алшақтық болуы мүмкін екені белгілі болды. Демек, эмоционалды интеллект болашақ мамандардың жұмысына әсер ететін шешуші фактор ретінде танылды, өйткені ол тұлғаның дамуы мен оқуына гуманистік көзқарасты қалыптастырады, өзін-өзі қабылдауды жеңілдетеді және болашақ мамандардың тұлғалық жетілуіне қолдау көрсетеді.
Мақалада авторлар кәсіби мәселелерді тиімді шешу үшін студенттердің эмоционалдық интеллектін дамыту қажеттігін алға тартады. Қазіргі білім беру контекстінде болашақ мұғалімдердің әлеуметтік жетістігін ілгерілету, әсіресе, мұғалім мамандығының өзгеретін талаптарын және өсіп келе жатқан әлеуметтік-мәдени динамизмді ескере отырып, маңызды мәселеге айналды. Мұғалімнің әлеуметтік жетістігі жай ғана кәсіби дағдылар мен білімге ие болумен шектелмейді; ол студенттермен, әріптестермен, ата-аналармен және жалпы қоғаммен тиімді өзара әрекеттесуге мүмкіндік беретін құзыреттердің жан-жақты жиынтығын қамтиды.