Мақалада болашақ мұғалімдердің кәсіби өзін-өзі бағалауын қалыптастырудың психологиялықпедагогикалық аспектілері қарастырылады. Кәсіби қызметтегі рефлексиялық деңгейдің мәні
талданды. Болашақ мамандардың кәсіби өзін-өзі бағалауын қалыптастырудың психологиялықпедагогикалық аспектілері мен негізгі тәсілдері айқындалды. Педагогикалық практика барысында
рефлексия мен кәсіби бағалауды қалыптастырудың негізгі кезеңдері қарастырылған.
Педагогикалық білім берудің рефлексивті-гуманистік моделі негізінде мұғалімді оқытуды
ұйымдастырудың балама жүйесі ұсынылды. Студенттердің практикалық қызметінің рефлексивті
компонентін мақсатты қалыптастыру студенттердің кәсіби-құндылық бағдары мен "ментұжырымдамасын" айтарлықтай түзетуге мүмкіндік берді.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКТИКА ПРОЦЕСІНДЕ БОЛАШАҚ МАМАННЫҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Жарияланған May 2021
127
81
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
кәсіби өзін-өзі бағалау
рефлексия
жеке өзін-өзі реттеу
педагогикалық практика
кәсіби дағдылар
білім беру ортасы
рефлексивті-гуманистік модель
Мен-тұжырымдама
кәсіби құндылық бағдарлары
студенттердің кәсіби-тұлғалық болашағы
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
С.К.Алимбаева , Ж.Т.Сабралиева, . 2021. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКТИКА ПРОЦЕСІНДЕ БОЛАШАҚ МАМАННЫҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 65, 4 (Трав 2021), 107–112. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7847.21.