Мақалада психологиялық – педагогикалық практикум барысында студенттердің өзін-өзі тануы
мен өзін-өзі дамытуын қалыптастыру тәсілдері қарастырылған.Мақалада болашақ бастауыш сынып
мұғалімінің өзін-өзі тануы мен өзін-өзі дамытуын қалыптастыруға бағытталған семинардың
құрылымы мен мазмұны сипатталған және жұмыс барысында жүзеге асырылатын әдістер
ұсынылған: өзін – өзі диагностикалау, өзін-өзі талдау, өзін-өзі бақылау, рөлдік ойындар, ойын
жаттығулары.Болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерінің кәсіби өзін-өзі тануының танымдық және
аффективті компоненттерінің қалыптасу деңгейінің өсу динамикасы ұсынылған.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ МЕКТЕП МҰҒАЛІМІНІҢ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУЫ МЕН ӨЗІН-ӨЗІ ДАМЫТУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Жарияланған May 2021
58
103
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Г.Е. Кожабергенова, Г. 2021. БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ МЕКТЕП МҰҒАЛІМІНІҢ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУЫ МЕН ӨЗІН-ӨЗІ ДАМЫТУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 65, 4 (Трав 2021), 102–107. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7847.20.