үкіл әлемді қамтыған жаһандану процестері отандық дәстүрлерді, мәдениеттің өзіндік
ерекшелігін сақтауды талап етуде, оған рухани құндылықтардың таралуы тән екендігін ескерсек,
жоғары оқу орныныда кәсіби даярлау процесінде болашақ мұғалімдердің руханилығын
қалыптастыру мәселесінің өзектілігі арта түседі. Мақалада жоғары оқу орнында болашақ
мұғалімдердің руханилығын қалыптастыруға қатысты ғылыми-зерттеу жұмыстарына талдау жасау
арқылы әдіснамалық негізін, компоненттік құрылымын, даярлық көрсеткіштерін анықтау
жұмыстары орын алған. Авторлар зерттеу тақырыбына қатысты теориялық материалдарды жанжақты ашып, талдау жасап, өзіндік ой тұжырымын берген. Болашақ мұғалімнің рухани
мәдениетінің дамуы өркениеттің дамуының ноосфералық жолы контексінде кәсіби имидж мен оның
өзгеруі әлеміне үйлесімді түрде енуді қамтамасыз ететіндігін баса көрсеткен.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ РУХАНИЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ
Жарияланған May 2021
162
39
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
руханилық
рухани-адамгершілік
рухани құндылықтар жүйесі
адамгершілік сезімдері
адамгершілік мінез-құлық
өзара қарым-қатынас
кәсіби құзыреттілік
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Абдол Э ., Қақпанбаева Н.М ., Бисембаева А.С, Э. .,Н.М . .,А.С . 2021. ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ РУХАНИЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 65, 4 (Трав 2021), 86–92. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7847.17.