Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ РУХАНИЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ

Жарияланған May 2021

162

39

Аңдатпа

үкіл әлемді қамтыған жаһандану процестері отандық дәстүрлерді, мәдениеттің өзіндік
ерекшелігін сақтауды талап етуде, оған рухани құндылықтардың таралуы тән екендігін ескерсек,
жоғары оқу орныныда кәсіби даярлау процесінде болашақ мұғалімдердің руханилығын
қалыптастыру мәселесінің өзектілігі арта түседі. Мақалада жоғары оқу орнында болашақ
мұғалімдердің руханилығын қалыптастыруға қатысты ғылыми-зерттеу жұмыстарына талдау жасау
арқылы әдіснамалық негізін, компоненттік құрылымын, даярлық көрсеткіштерін анықтау
жұмыстары орын алған. Авторлар зерттеу тақырыбына қатысты теориялық материалдарды жанжақты ашып, талдау жасап, өзіндік ой тұжырымын берген. Болашақ мұғалімнің рухани
мәдениетінің дамуы өркениеттің дамуының ноосфералық жолы контексінде кәсіби имидж мен оның
өзгеруі әлеміне үйлесімді түрде енуді қамтамасыз ететіндігін баса көрсеткен.

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Абдол Э ., Қақпанбаева Н.М ., Бисембаева А.С, Э. .,Н.М . .,А.С . 2021. ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ РУХАНИЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 65, 4 (Трав 2021), 86–92. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7847.17.