Технологиялардың жылдам дамуы және білім беру стандарттарындағы үздіксіз өзгерістер жағдайында жасанды интеллект (ЖИ) оқушылардың білімі мен қабілеттерін бағалау әдістерін елеулі түрде өзгерте алатын, сонымен қатар оқушылар мен мұғалімдердің жаңа тестілеу рәсімінің психологиялық қабылдауына әсер ететін күшті құрал болып табылады. Бұл мақала білім беру сынақтарындағы ЖИ әсерін талдайды, адаптивті тестілеу, жекелендірілген оқыту және әкімшілік міндеттерді автоматтандыру жаңа тәсілдерін ашып көрсетеді. Оқушылар мен мұғалімдердің психологиялық әсерлері, мотивациядан әділдік қабылдауы мен стресс деңгейіне дейінгі әсерлері қарастырылады. ЖИ-ді бағалау процестеріне енгізумен байланысты потенциалды мүмкіндіктер мен қиындықтар қаралады.
БІЛІМ БЕРУ ТЕСТОЛОГИЯСЫНДАҒЫ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ: ҚОЛДАНУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Жарияланған June 2024
82
78
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Байжанов, Н. 2024. БІЛІМ БЕРУ ТЕСТОЛОГИЯСЫНДАҒЫ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ: ҚОЛДАНУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 79, 2 (Чер 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2024.79.2.013.