Мақалада ЖОО-да ерекше білім беру қажеттілігі бар студенттерді оқу процесіне бейімдеуді психологиялық-педагогикалық қолдау мәселесі қарастырылады. ЖОО-да білім алу барысында студенттер әртүрлі әлеуметтік деңгейлері бар жаңа ұжымға ықпалдасу, ғылыми ақпараттың үлкен көлемін өз бетінше іздестіру және өңдеуді жүзеге асыру қажеттілігімен, оқу-кәсіби міндеттерді орындауға уақытты жоспарлауымен байланысты бірқатар қиындықтарға тап болады. Бейімделу адамзаттың әлеуметтік-мәдени тәжірибесін мұра ету арқылы өзін-өзі өндіруді және өзін-өзі дамытуды қамтамасыз ететін қоғамның өзін-өзі ұйымдастыруының маңызды үдерісі, ол тұлғалардың әлеуметтік тәжірибені игеруі және оны іс-әрекетте жаңғыртуы барысында жүзеге асырылады. Кәсіби және еңбек қызметінде өз мүмкіндіктерін іске асыру қажеттілігі маман даярлаудың көп жылдық тәжірибесі мен жеке қызығушылықтарына сәйкес оқу пәндерін таңдауда дербестікке ұмтылуда оқу бағдарламасын сақтау қажет. Оқу-кәсіби іс-әрекетті табысты игеруі үшін жоғары интеллектуалдық дайындық, ерікті күш-жігерді жұмылдыру, ұйымшылдық талап етіледі.
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНЕ БЕЙІМДЕЛУІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
Жарияланған June 2024
82
42
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
ерекше білім алуға қажеттілігі бар тұлға
инклюзивті білім беру
бейімдеу
қолдау
психологиялық-педагогикалық қолдау
жоғары оқу орны
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Абилдаева, Г., Молдаханова, М., Лекерова, Г. і Үсенова , А. 2024. ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНЕ БЕЙІМДЕЛУІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 79, 2 (Чер 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2024.79.2.014.