Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТА ТУРАЛЫ ТҮСІНІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҮМЫСТАР ҰЙЫМДАСТЫРУ

Жарияланған May 2021

59

39

Аңдатпа

Бұл ғылыми мақалада мектеп жасындағы зияты зақымдалған балалардың қоршаған орта туралы
түсініктерін қалыптастыруда әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру мәселелерді қарастырады.
Мектеп жасында мүмкіндігі шектеулі балалардың қоршаған орта туралы түсініктерін
қалыптастыруда балаларда әр түрлі қиындықтар орын алады. Интеллектуалдық дамуы бұзылған
балалардың кемшіліктері жалпыға белгілі. Мұндай көріністердің сапасын жақсарту - табысты
әлеуметтендірудің алғышарттарының бірі.
Оқушыларды практикалық жұмыстарды орындауға дайындау кезінде жалпы оқу іс-әрекеті
дағдыларының қалыптасу деңгейін және арнайы түзету мектебінде нұсқаулықты қолдануға
қойылатын талаптарды ескеру қажет. Олигофрен балалардың танымдық іс-әрекетінің
ерекшеліктерін зерттеген дефектологтардың еңбектерінде зияты зақымдалған балалардың
танымдық үдерістердің дамуына елеулі әлеуетті мүмкіндіктері бар және бұл мақсатқа жетудің
анықтаушы факторы оларды оқытудың арнайы ұйымдастырылған жүйесі болып табылады. Арнайы
педагогикада оқушылардың білім, білік және дағды сапасын арттыру, ақыл-ой кемістігі бар
оқушыларды ересек өмірге және еңбек қызметіне дайындау үшін дәрменсіз жұмысын кеңінен
пайдалану қажеттілігі туралы мәселе өзекті болып табылады. Ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға
түзету-дамыту әсері және олардың жеке қасиеттерін жетілдіру үшін дұрыс ұйымдастырылған
дербес оқу іс-әрекетінің маңызы ерекше.
Оқушылардың әр түрлі тапсырмаларды өз бетінше орындауы пәннің білім беру-тәрбиелік және
түзету мүмкіндіктерін табысты іске асыруға көмектеседі.

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Оспанова А.С., А. 2021. МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТА ТУРАЛЫ ТҮСІНІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҮМЫСТАР ҰЙЫМДАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 65, 4 (Трав 2021), 76–81. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7847.15.