Зерттеу Satbayev University мысалында техникалық мамандықтар магистранттарының психологиялық сипаттамаларын талдауға арналған. Бұл зерттеудің өзектілігі технологиялардың қарқынды дамуына және қазіргі әлемдегі техникалық мамандықтардың рөлінің артуына байланысты, бұл техникалық университеттерде білім беру процесіне жаңа сын-қатерлер мен талаптарды тудырады. Зерттеудің мақсаты -магистранттардың негізгі психологиялық сипаттамаларын анықтау, бұл олардың қажеттіліктерін жақсырақ түсінуге, сондай-ақ тиімдірек және бейімделген білім беру процесін қалыптастыруға ықпал етеді. Зерттеу магистранттардың оқу және кәсіби траекторияларына әсер ететін әртүрлі факторларды, соның ішінде әлеуметтік, жеке және ішкі мотивтерді анықтады. Нәтижелер студенттердің осы санатының психологиялық ерекшеліктері мен қажеттіліктерін жақсы түсінуге мүмкіндік береді, сонымен қатар оларды оқытудың жеке тәсілдерін дамытуға ықпал етеді. Жұмыс барысында сандық және сапалық зерттеу әдістері, соның ішінде сауалнама қолданылды. Зерттеу Satbayev University-дің әртүрлі техникалық мамандықтарының 180-нен астам магистранттарын қамтыды. Демографиялық параметрлерін, оқу орны мен мамандықты таңдау мотивациясын, сондай-ақ магистранттардың құндылық бағдарлары мен хоббилерін қамтитын сауалнамалық деректерге талдау жүргізілді.
Алынған нәтижелер оқудың, мансапты басқарудың және студенттерді қолдаудың жекелендірілген тәсілдерін әзірлеу үшін, сондай-ақ техникалық жоғары оқу орындарындағы білім сапасын жақсарту үшін пайдаланылуы мүмкін.