Мақалада, мұғалімнің кәсіби-педагогикалық даярлығының сапасын арттыру- білім беру
жүйесінің алдында тұрған бірінші кезектегі міндет. Алайда психологиялық-педагогикалық
зерттеулерді талдау кезінде мұғалімнің дайындық деңгейі қазіргі заманғы мектеп талаптарына
толық сәйкес келмейтін жағдайына қатты алаңдайтынын көрсетеді. Әсіресе, мұғалімдердің
эмоциялық тұрақтылығын (ЭТ) қалыптастыру мәселесі аз зерттелген. Білім беру жүйесінің қазіргі
тәжірибесін талдау қазіргі таңда педагогтың өзін-өзі табысты жүзеге асыруына қажетті мұғалімнің
ЭТ-ін қалыптастырудың біртұтас жүйесінің жоқтығын көрсетеді.Осылайша, ЭТ педагогтың
эмоциялық мәдениеті мен кәсіби құзыреттілігінің қажетті құрамдас бөлігі және жеке тұлғаның
интегративті қасиеті болып табылады, ол индивидуумның психикалық қызметінің эмоциялық, ерік,
зияткерлік және мотивациялық компоненттерінің өзара әрекеттесуімен сипатталады, күрделі
эмотивтік жағдайда қызмет мақсатына оңтайлы табысты қол жеткізуді қамтамасыз етеді.
ЭМОЦИЯЛЫҚ ТҰРАҚТЫЛЫҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КӘСІБИ МАҢЫЗДЫ САПАСЫ РЕТІНДЕ
Жарияланған May 2021
64
214
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
эмоциялық тұрақтылық
мұғалім
кәсіп
білім жетілдіру мекемесі
қабіліттілік
кәсіби-педагогикалық даярлық
психологиялық
педагогикалық
зерттеу
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Балтабаев Н.Қ.¹, Тоқсанбаева Н.Қ.², Турдалиева Ш.Т.3 , Наубаева Х.Т., Н. ,Х.Т. 2021. ЭМОЦИЯЛЫҚ ТҰРАҚТЫЛЫҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ КӘСІБИ МАҢЫЗДЫ САПАСЫ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 65, 4 (Трав 2021), 63–68. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7847.12.