Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
ХАБАРШЫ «Психология» сериясы

БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған 03-2024
"Narxoz" Университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Роза Кенжетаева

PhD, "Narxoz" университетінің, ассистент профессоры
"Narxoz" университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Айжан Алимкул

Педагогика ғылымдарының магистрі, "Narxoz" университетінің оқытушысы

"Narxoz" университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Даурен Айнакулов

Гуманитарлық ғылымдарының магистрі, "Narxoz" университетінің оқытушысы

Аңдатпа

Бұл мақалада білім беру жүйесінде бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін бағалаудыңпсихологиялық және педагогикалық ерекшеліктері қарастырылған. Педагогикалық бағалаудың сипаты оқушылардың  тұлғалық қасиеттерінін дамытуға әсері, оқушының өзіндік бағалауына, мінез сапаларының қалыптасуына, эмоционалды-ерікті сферасына әсері көрсетілген. Педагогикалық бағалаудың мағыналық формаларына сипаттама берілген, негізгі  функциялары бөліп көрсетілген және терең психологиялық негізідеріне талдау жасалынған. Мазмұнды бағалау – оқу-танымдық іс-әрекеттің мотивтерін ынталандыратын, эталондардың негізінде жүзеге асырылатын, критерийларды бағалаулың негізі ретінде қарастырылған. Бағалаудың психологиялық-педагогикалық тұрғыда қарастырған ғалымдардың еңбектеріне талдау жасалынған. Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін бағалау жүйесіндегі негізгі қағидаларға сипаттама берілген. Бағалаудағы психологиялық және педагогикалық принциптердің білім алушылардың танымдық белсенділігінің, оқу мотивациясының деңгейін арттыруға маңыздылығы, рөлі қарпастырылған.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Kenzhetaeva, R., Alimkul, A., Ainakulov, D. і Aizhanova G.K, . 2024. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. ХАБАРШЫ «Психология» сериясы. 78, 1 (Бер 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2024.78.1.023.