Педагогика саласы стресті жиі тудыратын мамандықтардың бірі. Мұғалімнің жұмысы оқушылармен үнемі өзара әрекеттесуді талап етеді, көбінесе жоғары жүктеме жағдайында және олардың білімі мен дамуы үшін артылатын жауапкершілік болып табылады. Сонымен қатар әртүрлі қиындықтарға, оқушылардың мінез-құлқы мен қарым-қатынасына, ата-аналар мен мектеп немесе мектеп әкімшілігінің талаптары мен үміттеріне жиі тап болады. Мұның бәрі мұғалімдерде стресті, шамадан тыс жұмыс істеуді және тіпті эмоционалды шаршауды тудыруы мүмкін. Алайда, осыған қарамастан, мұғалімдер оқушылардың оң нәтижелері мен жетістіктерін көрген жағдайларда өз жұмыстарынан қанағат пен қуаныш алады.
Осыған байланысты педагогикалық ортада әлеуметтік-педагогикалық процесті тиімді ету үшін стрестің алдын алу шаралары қажет.
Бұл зерттеу теориялық негізді қамтамасыз етуге және кәсіби стресстің мұғалімдердің психикалық әл-ауқатына әсері туралы зерттеулер жүргізуге бағытталған. Зерттеу көрсеткендей, қазіргі қоғамда кәсіби күйіп қалу жағдайларының өсуі байқалады, бұл мәселені шешудің маңыздылығын көрсетеді.