Мақалада жоғары сынып оқушыларының кәсіби және жеке өзін-өзі анықтау мәселесі талданады, ол қоғам дамуының қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайында айтарлықтай өзекті мәселе болып отыр. Психологиялық-педагогикалық бағыттағы ғылыми зерттеулер осы көп қырлы мәселені шешудің тиімді жолдарын іздеуге бағытталған. Яғни, оқушылардың қалыптасқан оқу-танымдық мүдделеріне ерекше назар аударылады. Сондай-ақ, теориялық-әдіснамалық зерттеулердің негізінде тәжірибелік-эксперимент жұмысы ұйымдастырылды, ол 3 кезеңнен тұрады: анықтау, қалыптастыру және қорытындылау. Анықтау экспериментіне Тараз қаласы, Ы.Алтынсарин атындағы № 49 мектеп-гмназиясының 10-11 сыныптар оқушылары (48-оқушы) қатысты. Эксперимент тобында 23 оқушы, бақылау тобында 25 оқушы. Экспериментке дейінгі және эксперименттен кейінгі мәліметтерді алу үшін Е.А.Климовтың «Дифференциалдық-диагностикалық сұрақтамасы» және Дж.Холландтың кәсіби өзін-өзі анықтау әдістемелері қоладнылып, нәтижелердің сенімділігі мен тұрақтылығын Спирмен корреляция көмегімен және ораша мән айырмашылықтарын Стьюденттің t-критериімен анықталды. Зерттеу оң нәтижесін берді.
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
эмпирикалық зерттеу, өзін-өзі анықтау, жоғары сынып оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтауы, кәсіби бағыт, кәсіби өзін-өзі тану
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Айтенова, Э., Айгуль, Д., Гульжан, М. і Алия, К. 2024. ПСИХОЛОГИЯ ҒЫЛЫМЫНДАҒЫ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУ МӘСЕЛЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 78, 1 (Бер 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2024.78.1.008.