Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
ХАБАРШЫ «Психология» сериясы

ЖОҒАРЫ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ФАКТОРЛАР

Жарияланған 03-2024
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
Аңдатпа

Бұл мақаланың өзектілігі болашақ мамандықты таңдауда шешім қабылдаудың күрделілігіне байланысты. Бүгінгі таңда бізді қоршаған әлем бұрынғыдан да өзгермелі және маманның жеке басына қойылатын талаптар үнемі өзгеріп отырады, бұл кәсіби өзін-өзі анықтау мәселесін одан сайын өзекті етеді.. Мақаланың мақсаты – орта мектептегі жоғары сынып оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтауына әртүрлі факторлардың әсер ету дәрежесін теориялық тұрғыдан ашып, нақты көрсету. Бұл зерттеу салыстырмалы және салыстырмалы талдауды қамтитын теориялық талдау негізінде жүргізілді; Зерттеудің эксперименттік бөлімі эмпирикалық сауалнама әдісі арқылы жүзеге асырылды. Зерттеу жұмысының нәтижесінде жоғары сынып оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтауында белгілі бір факторлардың басымдылық дәрежесі туралы жүйелі деректер көрсетілген.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Matayev, B., Kotova, N., Kudysheva, A. і Rakhimzhanova, A. 2024. ЖОҒАРЫ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ФАКТОРЛАР. ХАБАРШЫ «Психология» сериясы. 78, 1 (Бер 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2024.78.1.003.