Бұл мақаланың өзектілігі болашақ мамандықты таңдауда шешім қабылдаудың күрделілігіне байланысты. Бүгінгі таңда бізді қоршаған әлем бұрынғыдан да өзгермелі және маманның жеке басына қойылатын талаптар үнемі өзгеріп отырады, бұл кәсіби өзін-өзі анықтау мәселесін одан сайын өзекті етеді.. Мақаланың мақсаты – орта мектептегі жоғары сынып оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтауына әртүрлі факторлардың әсер ету дәрежесін теориялық тұрғыдан ашып, нақты көрсету. Бұл зерттеу салыстырмалы және салыстырмалы талдауды қамтитын теориялық талдау негізінде жүргізілді; Зерттеудің эксперименттік бөлімі эмпирикалық сауалнама әдісі арқылы жүзеге асырылды. Зерттеу жұмысының нәтижесінде жоғары сынып оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтауында белгілі бір факторлардың басымдылық дәрежесі туралы жүйелі деректер көрсетілген.
ЖОҒАРЫ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ФАКТОРЛАР
Жарияланған March 2024
57
67
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Matayev, B., Kotova, N., Kudysheva, A. і Rakhimzhanova, A. 2024. ЖОҒАРЫ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ФАКТОРЛАР. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 78, 1 (Бер 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2024.78.1.003.