Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНІҢ МОТИВАЦИЯ ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ ЖЕТІСТІККЕ ЖЕТУ ЖӘНЕ СӘТСІЗДІКТЕН ҚОРҚУ МОТИВАЦИЯСЫСЫНЫ ЗЕРТТЕУ

Жарияланған May 2021

66

82

Аңдатпа

Мақалада, мотивация психологияда іргелі мәселелердің бірі ретінде талданады. Мұнда, мінез-құлық, мотивация, әсіресе тәрбиелік мотивтерді зерттеу педагогикалық зерттеулерде маңызды орын алады. Студентпен тиімді әлеуметтік-педагогикалық өзара іс-қимыл жасау, оның мотивациясының ерекшеліктерін ескерусіз жүргізу мүмкін емес. Студенттердің объективті ұқсас әрекеттерінің артында (мысалы, жақсы оқуға деген құлшыныс) болуы ушін әртүрлі себептер (жақсы маман болуға ниет, стипендиядан айрылу қорқынышы, топта құрметке ұмтылу және т.б.) қажет. Білім беру мотивациясы жүйелі және мотивтердің иерархиясын білдіреді, мұнда бір немесе басқа мотивтер тобы басым болады. Мотивациялық процесстердің трансформациялану құбылысы, білім саласында санның сапаға өту процессінде көрініс табады. Көп реттік әртүрлі кәсіби мамандану пәндерінің жүктемелері, бірнеше рет оқу іс-әрекеті барысында

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Бименов Қ. Т.1, Стыбаева А.Ш.2 , Имамбекова Г.С.2 , Оралымбетова Г.У 2, Қ.Т.А. 2021. УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНІҢ МОТИВАЦИЯ ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ ЖЕТІСТІККЕ ЖЕТУ ЖӘНЕ СӘТСІЗДІКТЕН ҚОРҚУ МОТИВАЦИЯСЫСЫНЫ ЗЕРТТЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 65, 4 (Трав 2021), 33–37. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7847.06.