Бұл мақалада онлайн-қауымдастықтардың жіктелуі, онлайн-қауымдастық (комьюнити) құруды құрылымдау мен кастомизацияның әдістемелік және ғылыми принциптері қарастырылады. Кәсіби онлайн-қауымдастықты құрудың мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес онлайн-қоғамдастықты теңшеуді қамтамасыз етудің перспективалық бағыттары мен негізгі тенденциялары, ерекшеліктері мен перспективалары анықталды. Кәсіби онлайн қауымдастықты құрудың негізгі аспектілері мен тәсілдері берілген.
Көптеген зерттеулер білім беру және кәсіптік стандарттарды біріктіру процесі үшін кастомизацияны енгізу қажеттілігін, жоғары білім беру саласындағы жұмыс берушілердің белсенділігін арттыруды көрсетеді.
Университеттік оқытуда кастомизация әдісі студенттің оқуын жекелендіруге және дараландыруға бағытталған білім беруді дамытудың негізгі стратегиясы ретінде қарастырады.
Бұл зерттеуді Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Ғылым комитеті қаржыландырады (BR21882318 "желілік коммуникативтік мәдениетті қалыптастыру жүйесін, ЖОО-ның "online-community" оқытушылары мен студенттерінің цифрлық этикетін баптау".