Қазіргі заманғы білім, атап айтқанда инклюзивті, теңсіздікті жеңуге, өмірдің жаңа сапасын алуға деген ұмтылысты білдіретін жаңа Код белгісіне айналады. Инклюзивті білім беру-бұл барлық балаларды жалпы білім беру процесіне қосуға бағытталған және ғылымның, техниканың жаңа талаптарының әсерінен дамитын және оқытушылардан оқу процесінде жаңа технологиялар мен тәсілдерді әзірлеуді және қолдануды талап ететін мемлекеттің білім беру саясатының құрамдас бөлігі. Инклюзивті білім беруде электрондық оқыту технология сын және "flipped classroom" инверттелген сыныбын қолдану ерекшеліктерін анықтауға, олардың уәждеме мен академиялық көрсеткіштерге әсерін анықтауға бағытталған эмпирикалық зерттеуге Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің 1-2 курс студенттерінің 648-і қатысты. Эксперименттік зерттеу әдісімен Google Forms құрылымдық сауалнамасы таңдалды, оның көмегімен жан-жақты "flipped classroom" технологиясының студенттердің мотивациясы мен академиялық көрсеткіштеріне тікелей және тиімді әсері. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, студенттердің тек 34% - ы университетте "flipped classroom" технологиясын қолдануды растады, респонденттердің 66% - ы бұл деңгейді төмен деп бағалайды, бұл оқытудағы заманауи тәсілдерге қажетті назардың жоқтығын және оқытушылардың технология туралы хабардарлығының төмен деңгейін немесе оларды білім беру процесіне енгізуге дайын стігін көрсетеді. Студенттердің көпшілігі (40%) оқуға деген ынта деңгейін орташа деп бағалайды, жоғары және төмен көрсеткіштер салыстырмалы түрде бірдей сипаттамалармен сипатталады – сәйкесінше 35% және 25%. Студенттердің 64% – ы төңкерілген сынып технологиясына көшкеннен кейін олардың академиялық көрсеткіштері жоғарылағанын, 13% - ы "төмендеді" және 23% - ы "өзгермеді"опциясын таңдағанын көрсетті. Инклюзивті кескіндерде eLearning және "flipped classroom" пайдалану тиімділігі.
Бағдарламаның мақсаты инклюзивті білім беруде "flipped classroom" технологияларын пайдалану, студенттердің осы тиімді құралдарды қолданудағы құзыреттілігін жетілдіру, ең бастысы, олардың уәждемесі мен академиялық көрсеткіштерінің деңгейін арттыру қажеттілігімен негізделеді. Сонымен қатар, мақала контекстінде қызықты және танымдық, Қазақстан Республикасында да, түрлі елдерде де дамудың әртүрлі кезеңдерінде тұрған инклюзивті білім берудің жай-күйін талдаудың шолу материалы болады.