Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҒЫЛЫМДА МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІСІН ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕСІ

Жарияланған January 2024

158

167

Туран университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Ноғаева Айгүл Қорғанбекқызы

Тұран университетінің докторант

Тұран
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Cангилбаев Оспан Сейдуллаевич

психология ғылымдарының докторы, профессор  Тұран университеті

УрФУ
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Рогалева Людмила Николаевна

пс.ғ. к.,УрФУ дене шынықтыру теориясы кафедрасының доценті

Тұран
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Ахметжанова Манар Бисолтановна

Тұран университетінің әлеуметтік ғылымдар магистрі, сениор-лектор,

Орталық Азия университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Сыдыкова Зухра Ештаевна

Орталық Азия университеті, психология ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы,

Аңдатпа

Мақалада осы психологиялық құбылысты әртүрлі жас кезеңдерінде және әртүрлі кәсіби қызмет салаларында қарастыратын қазақстандық ғалымдардың эмоционалдық интеллектісін зерттеудің негізгі бағыттарына шолу берілген (Н. С. Ахтаева, З.Б. Мадалиева, А. А. Төлегенова, А. Т. Камзанова, ж. Н. Әбдімус және т. б.). Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды интеллектісі Қазақстандық психологиялық ойда аз зерттелгені анықталды (А.А. Төлегенова, А. Қ. Ногаева, О. С. Сангилбаев, М. М. Байбекова, М. Б. Берлибаева, Н. С. Жұбаназарова, Н. С. Тленчиева), бұл мәселені зерттеуге көп көңіл бөлуді қажет етеді. Жас психологиясының әдіснамалық тәсілдеріне сүйене отырып, мысалы, "жақын даму аймақтары" феномені және интериоризация механизмі (л. с. Выготский), детерминизм принципі және қарым-қатынас тұжырымдамасы (С. Л. Рубинштейн, В. Н. Мясищев), бірлескен диалогтық танымдық іс-әрекет тұжырымдамасы (С. М. Жақыпов), Біз эмоционалды байланыстарды зерттеу үшін ата-аналар мен балалардың ақыл-ойына зерттеу дизайнын жасадық. Аэробатикалық зерттеуге 25 мектеп жасына дейінгі бала және 25 ата-ана (ана) қатысты. Зерттеуде келесі диагностикалық құралдар қолданылды: Роттердам эмоционалды интеллект шкаласы, REIS (К. Пекаа, А. Беккер, Д. ван де Линден және М. Борн, 2018) және "балалардағы эмпатикалық реакциялар мен мінез-құлық көріністерінің сипаты" сауалнамасы (А. М. Щетинина). Зерттеу нәтижелері ата-аналардың (аналардың) эмоцияларды анықтау және түсіну сияқты бірқатар эмоционалды интеллект көрсеткіштерінің дамуы мен мектеп жасына дейінгі балалардағы эмпатикалық реакциялардың дамуы арасындағы сенімді байланыстарды анықтады.

pdf
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ногаева Айгуль Қорганбековна-, Cангилбаев Оспан Сейдуллаевич, Рогалева Людмила Николаевна, Ахметжанова Манар Бисолтановна і Сыдыкова Зухра Ештаевна 2024. ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҒЫЛЫМДА МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТІСІН ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕСІ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 77, 4 (Січ 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2023.77.4.027.