Мақалада суицидтік мінез-құлыққа бейімділік факторларының бірі ретінде балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынастың жағымсыз тәжірибесін азайту үшін отбасылық құндылықтар дағдыларын пысықтау кезінде символдық бейнелерді қалыптастыруда психологиялық тренингтер мен тәжірибелерді қолданудың әлеуетті мүмкіндіктері қарастырылған.
Белгіленген мақсатқа жету бірқатар міндеттерді шешуді талап етті, соның ішінде: суицидтік мінез-құлықты ұстанудың ықтимал қауіптерімен тікелей байланысты баланың ата-аналық қарым-қатынасы мен эмоционалды жағдайы арасындағы байланысты негіздеу үшін зерттеу мәселесі бойынша әртүрлі пікірлерді қарастыру; баланың жеке басын қалыптастыруға теріс отбасылық тәжірибенің теріс әсерін азайту, символдық бейнелер арқылы отбасылық құндылықтарды одан әрі пысықтай отырып, мазасыздық деңгейін алып тастау бағдарламасын одан әрі әзірлеу және сынақтан өткізу арқылы зерттеу нәтижелеріне талдау және интерпретация жүргізу.
Жүргізілген зерттеу нәтижелері психологиялық тренингтер мен практикаларға бағытталған отбасылық құндылықтарды пысықтау бойынша көрсеткіштерді анықтауға мүмкіндік берді. Осылайша, осы зерттеу негізінде мазасыздық деңгейі жоғары балалар тәрбиеленетін отбасыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың маңыздылығы анықталды, бұл оларды өз-өзіне қол жұмсау қаупі бар топқа жатқызады.